System Roll-up 85x200cm jest najbardziej popularnym systemem wystawienniczym nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jego podstawową i najbardziej charakterystyczną cechą jest duża mobilność.
Duże wymiary stoisk targowych przekładają się na moc marketingową, co doceniają zarówno firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i małe, dopiero rozwijające się przedsiębiorstwa.
System Roll-up 100x200cm, obok wymiaru 85x200cm jest najbardziej popularnym systemem wystawienniczym nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jego podstawową i najbardziej charakterystyczną cechą jest duża mobilność.
System Roll-up 100x200cm, obok wymiaru 85x200cm jest najbardziej popularnym systemem wystawienniczym nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jego podstawową i najbardziej charakterystyczną cechą jest duża mobilność.
System Roll-up mini. Format A3 i A4 najbardziej popularny system wystwienninczy w mini wymiarach. Jego podstawową i najbardziej charakterystyczną cechą jest możliwość ekspozycji na małych powierzchniach np na biurko, na półkę. Estetyczny element dekorujący biuro.
Duże wymiary stoisk targowych przekładają się na moc marketingową, co doceniają zarówno firmy o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i małe.
Roll-up EXCLUSIVE przeznaczony jest dla Firm, które w znacznym stopniu cenią sobie jakość wykorzystywanych przez siebie narzędzi marketingowych.
System Roll-up 150x200cm jest stosunkowo dużym i bardzo popularnym systemem wystawienniczym nie tylko w Polsce, ale i na świecie. Jego podstawową i najbardziej charakterystyczną cechą jest duża mobilność.
Roll up to produkt, który wyśmienicie nadaje się na różnego rodzaju prezentacje, konferencje i targi, gdzie umieszczony na grafice Państwa przekaz promocyjny z pewnością trafi do potencjalnych Klientów.
Roll-up EXCLUSIVE przeznaczony jest dla Firm, które w znacznym stopniu cenią sobie jakość wykorzystywanych przez siebie narzędzi marketingowych.
X-banner to lekki system z grafiką wielkoformatową, o charakterystycznym kształcie konstrukcji X. Jest to prosty produkt doskonale nadający się do prezentacji bezpośrednio w miejscach sprzedaży, jak np. w centrach handlowych, sklepach, itp.