Targi w danej branży to szczególne wydarzenie. Nowe firmy mają szanse zdobyć swoich pierwszych klientów, te z doświadczeniem jeszcze bardziej ugruntować swoją pozycję na rynku. Przedstawiciele różnych firm mają szanse nawiązać współpracę, a szefowie podejrzeć ofertę konkurencji. Na targi niektóre osoby przychodzą w konkretnym celu, doskonale wiedząc, z kim chcą się na nich spotkać, jednak równie wiele osób wpada „rozejrzeć się” i poszukać nowych możliwości. Wśród dużej ilości stoisk najczęściej na pierwszy ogień idą te, które po prostu robią dobre wrażenie.

Jak przyciągnąć klientów?

Stoisko targowe powinno być solidne i profesjonalne. Dlaczego? Wygląd stoiska od razu buduje skojarzenie z marką. Jeśli stoisko jest ubogo urządzone, pierwsza myśli potencjalnego klienta lub kontrahenta jest taka, że firmy nie stać na dobrej jakości wyposażenie. A co za tym idzie – nie ma ona silnej pozycji na rynku. Dlatego niezwykle ważne jest profesjonalne wyposażenie stoisk targowych. Tłem danego stoiska powinna być dobrze wykonana ścianka wystawiennicza, najlepiej z logotypem firmy i krótkim opisem jej oferty. W stoisku powinna znaleźć się również niewielka trybunka, przy której obsługa stoiska może rozmawiać z klientami. Również na trybunce powinien znaleźć się logotyp danej firmy. Wraz ze ścianką powinny tworzyć wysmakowaną kompozycję. Niemniej ważny jest profesjonalny wygląd obsługi stoiska, który również może być zachętą do kontaktu ze strony innych osób.

O czym warto pomyśleć?

Profesjonalne stoisko powinno być nie tylko ładnie urządzone, ale musi być też funkcjonalne. Dlatego jeśli tylko jest w nim miejsce, warto postawić stolik i krzesełko, w razie gdyby rozmowa z kontrahentem przedłużyła się. Na trybunce warto umieścić ulotki i foldery reklamowe firmy, aby osoby wstępnie zainteresowane współpracą mogły na spokojnie zapoznać się z ofertą w domu. I ostatni detal, który cenią stali bywalcy targów: cukierki! Dorośli są dużymi dziećmi, którym nic nie poprawia nastroju tak, jak coś słodkiego.

Inne aktualności

PARTNER W REKLAMIE

Czytaj więcej

Najlepsza promocja artykułu spożywczego? Degustacja!

Wprowadzając na rynek nowy produkt spożywczy chcemy, aby klienci chętnie go kupowali. Jednak żyjemy w czasach, w których półki sklepowe uginają się od różnorodnych produktów wytwarzanych zarówno w Polsce jak i importowanych z zagranicy. Jak więc poinformować konsumentów, że stworzyliśmy coś nowego i przekonać ich, by spróbowali naszego produktu? Najlepiej,...

Czytaj więcej

Potencjał flag reklamowych

Flagi reklamowe nie są jednym z najbardziej popularnych narzędzi marketingowych, jednak mają ogromny potencjał. Nie są tak „zwyczajne” jak plakat czy billboard na ulicy. Powiewając na wietrze przyciągają oko, a co za tym idzie, utrwalają w głowach konsumentów treści, które na nich umieszczamy. Warto przemyśleć zamówienie flag dla swojego biznesu....

Czytaj więcej